O.K. Centrum Języków Obcych Sp. z o.o. poszukuje osoby/osób na stanowisko specjalisty ds. finansowych w wymiarze 1 etatu:

Do Twoich zadań należeć będzie:

  • nadzór nad prawidłową realizacją projektu pod względem finansowym
  • kontakt z Instytucją Zarządzającą/Pośredniczącą oraz uczestnikami projektu,
  • dokonywanie płatności, nadzór nad przepływami finansowymi,
  • opisywanie dokumentów księgowych, rozliczanie projektu,
  • obsługa programu finansowo-księgowego SYMFONIA,  
  • dekretowanie i księgowanie wyciągów bankowych firmy,  
  • współpraca z bankiem w zakresie posiadanych kont bankowych,  
  • comiesięczne uzgadnianie kont księgowych projektu w programie SYMFONIA,  
  • comiesięczne uzgadnianie zespołu kont rozrachunkowych projektu,  
  • przynajmniej raz w roku wysyłanie potwierdzeń sald,  
  • sporządzanie poleceń księgowania i wprowadzanie do ksiąg w systemie FK Symfonia (załączonymi dokumentami źródłowymi),  
  • kompletowanie i kontrola dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym (w zakresie wykonywanych czynności),  
  • archiwizowanie dokumentów zgodnie z przepisami,  
  • przygotowanie wniosków o płatność w części finansowej.  

Wymagania:

  •  wykształcenie wyższe o profilu ekonomicznym, finansowym lub z zakresu rachunkowości,
  •  znajomość aktualnych wytycznych i przepisów dotyczących perspektywy finansowej 2021-2027 (mile widziane),
  • doświadczenie w realizacji projektów europejskich (mile widziane min. 2 lata),
  • prawo jazdy i gotowość do wyjazdów służbowych (mile widziane),
  • umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu,
  • bardzo dobra organizacja pracy własnej,
  • znajomość programu finansowo-księgowego SYMFONIA,
  • dokładność, skrupulatność, terminowość.

Co oferujemy:

  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
  • dobra lokalizacja,
  • bezpłatny parking dla pracowników,
  • narzędzia pracy (m.in. laptop, telefon),
  • przyjazna atmosfera, wsparcie doświadczonego zespołu projektowego.

Wyślij swoje CV na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.